شرایط تحویل کالا
با خرید بیش از ۵ میلیون تومان از شرایط ارسال رایگان کالا برخوردار شوید.
بررسی اجمالی روش تحویل کالا
برگشت کالا در صورت سلامت محصول وجود ندارد به این دلیل که مشتری توانایی بسته بندی مانند کارخانه را ندارد و ممکن است محصول در زمان حمل نقل مجدد آسیب ببیند.
۱.محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید
۲. از طریق موبایل می توانید همه سوال های خود را بپرسید و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.
۳. طریقه ارسال را با ما هماهنگ کنید.
۴. سفارش شما در محل تحویل می گردد.
نکات مهم
روش مرجوعی بستگی به دلیل مرجوعی دارد؟ |
|
---|---|
|
|
|
|
|
به هر دلیل، مشتری با توافق قبلی با دفتر مرکزی بخواهد کالا را باز گرداند: |
|
---|---|
|
|
|
سوالات متداول
دقت در خرید |
|
---|---|
|
|
|
دقت در خرید |
|
---|---|
|
|
|
شرایط بازگرداندن کالا
- در صورتی که بسته بندی کالا در هنگام تحویل به خریدار، معیوب باشد، کالا بازگردانده میشود.
- در صورتی که وجود اختلاف در رنگ، مدل و سایز کالای تحویلی با کالای سفارشی خریدار باشد، کالا بازگردانده میشود. هزینه حمل و تعویض کالا برای مشتری در این حالت بر عهده فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ناب خواهد بود. .
- وجود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی اناتل از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا باز شدن در کارتن یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
- در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شود، لازم است مراتب انصراف خود را نهایتاً تا ۱۲ ساعت پس از نهایی شدن سفارش و پیش از ارسال کالا اعلام نماید.
- تصاویر مربوط به محصولات، صرفاً جهت اطلاع بیشتر خریدار است و وجود اختلافات جزئی بین تصاویر و کالا مغایرت محسوب نشده و مشمول بازگشت کالا نمیشود.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تعویض کالا، موجودی آن تمام شده باشد، فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال، تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری مابهالتفاوت آن را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ناب تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- کالا یا تغییرات قیمت کالا (مانند اتمام جشنوارهها و …) در مراحل تعویض و مرجوع کردن، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند وفروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل در قبال تهیه همان کالا یا تغییرات قیمتی هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور را به مشتری میپذیرد .
- در صورتی که مشتری در لحظه تحویل کالا متوجه آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی نباشد، فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل هیچ مسئولیتی در قبال کالای ایشان ندارد.
- ایرادات فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل اطلاعرسانی شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
- تمامی طرحهای خرید، قیمت خرید کالاها و هدایای ویژه خرید بدون اطلاع قبلی در سایت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل قابل تغییر است و هیچ الزامی بر ثابت بودن موارد ذکر شده وجود ندارد.
- در صورت بروز موارد خاص و ترافیک مشتریان در ایام خاص ممکن است سرویس نصب و راهاندازی بدون نوبت خاص مشتریان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دوو به تعویق و در اولین فرصت ممکن انجام شود.
- محصولاتی که در جشنواره فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اناتل قرار داشته و شامل تخفیف هستند از طرح هدایای شگفتانگیز برخوردار نمیشوند.
- در صورت لغو سفارش و درخواست عودت وجه، لازم است شماره شبا بانکی خود را در قسمت پروفایل وارد کنید.
- برای اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات پس از فروش، با شماره پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.